Het team van blue®m | BlueM oral care bestaat uit heel enthousiaste mensen die bezig zijn met de uitbouw van de wereldwijde verkoop van hun innovatieve mondverzorgingsproducten. Deze producten worden vooral zeer gewaardeerd door mensen die extra aandacht aan hun mondverzorging willen of moeten schenken. Je kunt daarbij denken aan zaken als (problemen bij) implantaten, kronen en slijmvliezen.
Beste product van het jaar 2017 – 2018
Vorig jaar heeft blue®m met haar ‘fluoridevrije tandpasta’ de prijs voor het beste product 2017 – 2018 gewonnen! Grote concurrent was Oral B! De producten van blue®m worden in meer dan 30 landen verkocht via hun eigen webshop, het professionele kanaal (tandartsen, implantologen, mondhygiënisten) en bij apotheken en (online) drogisterijen.
Serieuze groeiambitie
blue®m heeft de afgelopen jaren een behoorlijke groei in haar omzet laten zien; ook voor de komende jaren heeft ze een serieuze groeiambitie. blue®m gaat de komende jaren double-digit groeicijfers laten zien! Een dergelijke groei is alleen mogelijk binnen een organisatie die haar interne organisatie mee kan laten groeien met de omzet, om in staat te zijn ook in de toekomst ‘in control’ te blijven.
Groei van de interne organisatie
Mijn opdracht is ervoor te zorgen dat de interne organisatie de groei kan volgen. Maar dat niet alleen: door meer inzicht te geven in cijfers en trends geef ik de route aan die moet leiden naar de beoogde doelstellingen.
Realisatie van groeidoelstellingen
Ik vind het een fantastisch leuke opdracht en ik bouw graag samen met Fokke Jan Middendorp en de rest van het enthousiaste team van blue®m aan realisatie van hun groeidoelstellingen!